25 Feb 2011

misha omar !


Tahun 2011 nie mmg tak banyak yang dapat gua lakukan pada hujung minggu.Kalo xmenghabiskan duit daddy n mummy gua bersedekah,cnfirm gua ddk depan laptop mnunggu video call dr zayana ibrahim kt skype.Xpown bergurau senda dengan hanis zalikha kt skype.Kalo nk kasi up lg ckit pon,men m'kol dengan emma watson,juga kt skype.Habis cter sme aktiviti hjung mgg gua bnyak berkait rapat dgn skype,nk mengharap ke facebook,huh ! Hari-hari gua kena kacau dengan gadis bawah umur.Mentang-mentang la wajah gua iras-iras remaja 16 tahun.Tapi,benda yang wajib gua buat tahun 2011 nie tanpe tgg hjung minggu,maki hamun internet unimap dalam bahasa hebrew.Xsia-sia gua masuk international skool dl,pandai jugak berbahasa luar.

sepam dua:gua ingat nak e-mail TM la,mnx kasi offer murah ckit unifi kt unimap


No comments:

Post a Comment